Lyndseylla on yli 10 vuoden kokemus henkilöstö- ja rekrytointialalta, joten hän tuntee alan perusteellisesti. Lisäksi hän on kokenut kirjoittaja, jolla on taito kirjoittaa täyttää asiaa mukaansatempaavasti ja viihdyttävästi. Lyndsey on työskennellyt monenlaisten asiakkaiden kanssa Skotlannissa (missä hän asuu) ja Lontoossa sekä Yhdysvalloissa ja Australiassa. Hän kannattaa jatkuvaa kehitystä sekä työelämässä että henkilökohtaisella tasolla.
Lähes kaikilta työnhakijoilta vaaditaan "hyviä organisointitaitoja", mutta mitä tämä oikeastaan tarkoittaa? Pitääkö sinun osata suunnitella kokoukset kuukausia etukäteen, vai onko muita tapoja osoittaa, että osaat ottaa ohjat käsiisi?
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi sekä tietojen keräämiseksi markkinointitarkoituksiin. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt kaikkien evästeiden käytön evästekäytäntömme Evästekäytäntö ja tietosuojaselosteemme Tietosuojaseloste mukaisesti.