Työnimikkeen Asiakaspalvelu ansioluetteloesimerkki ja kirjoitusohjeet

Testattu ammattikohtainen ansioluetteloesimerkki, joka auttaa sinua saamaan uuden työpaikan vuonna 2024. Voit muokata tästä työnimikkeen Asiakaspalvelu ansioluetteloesimerkistä oman ansioluettelosi muutamassa minuutissa. Lisää omat tietosi ja lataa ansioluettelo, minkä jälkeen voit aloittaa työnhaun vaikka jo tänään!
Muokkaa tätä ansioluetteloa

Näin kirjoitat asiakaspalvelijan ansioluettelon

Asiakaspalvelijan täytyy soveltua työskentelemään asiakaspalveluympäristössä, jossa asiakkaan tyytyväisyys on aina etusijalla. Ihanteellinen hakija ymmärtää yrityksen mission ja pystyy vaikuttamaan asiakasmäärään luomalla hyvän suhteen olemassa oleviin sekä potentiaalisiin asiakkaisiin.

Voitokkaasta asiakaspalvelijan ansioluettelosta ilmenee työnhakijan sitoutunut asenne ja taito pysyä rauhallisena, ystävällisenä ja ammattimaisena kaikissa tilanteissa. Kun käytät Resume.io:n testattuja ansioluettelomalleja ja noudatat seuraavia ohjeita ansioluettelon laadinnassa, löydät nopeasti juuri sinulle sopivan työpaikan.

Esimerkki Profiilista

Sisällytä tähän kohtaan tärkeimmät saavutuksesi ja taitosi. Muista käyttää dynaamisia verbejä ja työpaikan kannalta relevantteja tietoja. Asiakaspalvelijat ovat monissa yrityksissä avainroolissa ja siksi on tärkeää korostaa ominaisuuksia ja saavutuksia, jotka todistavat sinun oleva oikea henkilö tehtävään.

Esimerkki

Innokas ja kokenut asiakaspalvelun ammattilainen, jolla on usean vuoden kokemus toimistoalan asiakaspalvelutehtävistä. Olen parhaimmillani nopeatempoisessa ja vaativassa ympäristössä, jossa tarjoan asiakkaille mahdollisimman korkealaatuista asiakaspalvelua. Olen tavoitehakuinen ja sitoutunut löytämään ratkaisun joka ongelmaan. Laaja kokemukseni auttaa säilyttämään laajan asiakaskunnan ja houkuttelemaan uusia asiakkaita.

Esimerkki Työkokemuksesta

Luettele kaikki työpaikat, jotka ovat oleellisia asiakaspalvelutyön kannalta, sekä työpaikat, joiden toimenkuva ja/tai vaadittavat taidot ovat osittain samoja kuin asiakaspalvelutyössä. Muista käyttää dynaamisia verbejä ja mainitse ansiot ja saavutukset, jotka todistavat sinun olevan erinomainen ehdokas.

Esimerkki
  • Suoritin yksi-yhteen-asiakaspalvelua kaikenikäisille asiakkaille.
  • Valmensin ja valvoin uusia työntekijöitä.
  • Hallinnoin lastenkirjaosaston varastoa ja tein kirjatilauksia.
  • Pidin uusia kirjoja ja myyntimenestyksiä koskevat tietoni ajan tasalla voidakseni tarjota mahdollisimman hyvää asiakaspalvelua kaikille kävijöille.

Esimerkki Koulutuksesta

Luettele tässä kohdassa kaikki suorittamasi tutkinnot. Myös erilaiset kunniamaininnat ja stipendit on hyvä mainita tässä kohtaa. Jos olet suorittanut alempaa korkeakoulututkintoa eli kandidaatin tutkintoa korkeamman tutkinnon, ylioppilastutkintoa ei tarvitse mainita.

Esimerkki
  • 2008-2012 Helsingin Yliopisto, Humanististen Tieteiden Kandidaatin Tutkinto, Helsinki
  • 2000-2006 Tikkurilan Lukio, Lukion Päästötodistus, Vantaa

Esimerkki Taidoista

Asiakaspalvelijan ansioluettelo sisältää tämän esimerkin mukaisesti oleellisia taitoja, joita työnantaja etsii työnhakijassa. Rekrytoinnista vastaava johtaja etsii edustavaa asiakaspalvelijaa, joka tuntee yrityksen mission ja omaa erinomaiset viestintätaidot. Muista liittää ansioluetteloon tietoja työnkuvan kannalta oleellisista taidoista. Tutustu seuraaviin esimerkkeihin:

Esimerkki
  • Asiakaspalvelutaidot
  • Inventaari
  • Luova Ongelmanratkaisu
  • Somistus
  • Viestintätaidot

Mitä kuuluu asiakaspalvelijan toimenkuvaan?

Asiakaspalvelijat ovat asiakaspalvelutyön ammattilaisia, jotka toimivat yhteyshenkilönä yrityksen ja potentiaalisen asiakkaan välillä. He ottavat vastaan puheluita, vastaavat asiakkaiden kysymyksiin, tarjoavat asiakaspalvelua tavoitteenaan taata asiakkaan tyytyväisyys.

Asiakaspalvelijoilla voi olla yrityksen toimialasta riippuen hyvin erilaisia tehtäviä. Tavallisesti he vastaavat yrityksen tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin liittyviin kysymyksiin sekä etsivät ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin. Ihanteellisella hakijalla on erinomaiset viestintätaidot ja hän hallitsee puhelinkäyttäytymisen säännöt. Kärsivällisyys on asiakaspalvelijalle tärkeä ominaisuus.

Luo ansioluettelo 15 minuutissa
Käytä ammattimaisia, käytännössä testattuja ansioluettelopohjia, sillä niiden avulla voit laatia sellaisen ansioluettelon, jota työnantajat odottavat.
Luo ansioluettelo